Αργότερα σπούδασε μηχανολογία στην Ιταλία, εξειδικεύτηκε στη βελτίωση της απόδοσης κινητήρων αγωνιστικών αυτοκινήτων και ασχολήθηκε επαγγελματικά με αυτό, καθώς και με την αντιπροσώπευση-εισαγωγή των sport αυτοκινήτων PUMA, ενώ παράλληλα είχε λάβει και άδεια κατασκευής τους στην Ελλάδα. Ωστόσο, τον βασάνιζε η ιδέα παραγωγής καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικές πηγές, όπως ΑΝΕΜΟ, ΗΛΙΟ, ΝΕΡΟ! Το 1977 παράλληλα με το PUMA, άρχισε να ασχολείται ερασιτεχνικά με τον ΑΝΕΜΟ, σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μικρής ισχύος ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. Στις αρχές της δεκαετίας του '80, την προσοχή του τράβηξε το περιοδικό «Awake!>>> (22.2.1980), όπου στο εξώφυλλό του υπήρχε ένα σκίτσο ανεμογεννήτριας και φωτοβολταϊκών πάνελς. Στο σχετικό άρθρο αναφερόταν η υπεροχή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας έναντι των ορυκτών καυσίμων που μολύνουν το περιβάλλον και ευθύνονται για την κλιματική αλλαγή. Αυτό τον ώθησε να εγκαταλείψει προοδευτικά το αυτοκίνητο και να ασχοληθεί επαγγελματικά με το σχεδιασμό και κατασκευή μεγαλύτερων Ανεμογεννητριών, ιδρύοντας την εταιρεία Wind+Sol Ltd. Παράλληλα ανέπτυξε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ε.Μ.Π.), για τη μέτρηση και πιστοποίηση της απόδοσής τους, όπως βεβαιώνεται από το πιστοποιητικό με ημερομηνία 18.10.83 ο βαθμός απόδοσης 49% που θεωρείται ακόμα και σήμερα εξαιρετικά υψηλός. Το 1993 ίδρυσε την εταιρεία ENERGOTECHSA που δραστηριοποιήθηκε κυρίως στον σχεδιασμό, αδειοδότηση και κατασκευή αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων, ενώ παράλληλα συμμετείχε σε διεθνείς και Ευρωπαϊκές εκθέσεις, στις οποίες γνωρίστηκε και στη συνέχεια συνεργάστηκε με Ευρωπαϊκούς ενεργειακούς γίγαντες, όπως η DeutscheBank, EDF, Energies, Nouvelles SA κλπ. Στη διεθνή έκθεση καινοτομίας και ευρεσιτεχνιών iENA στη Νυρεμβέργη, ανάμεσα σε 860 εκθέτες, του απονεμήθηκε το Ηonor Αward, ως η παγκοσμίως καλύτερη εφεύρεση με την ονομασία AIR-ANTIFOG (Τεχνολογία αποτροπής ομίχλης σε αεροδρόμια κλπ). Συνολικά έχει αναπτύξει και κατοχυρώσει, μερικές παγκοσμίως, δέκα (10) πατέντες.
|
|